środa, 18 listopada 2009

Jak zdobyc mape....

Hello Pandy!

Straaasznie dawno nie pisałam.Ale ja teraz jestem w 6 klasie i za tydzien mam sprawdzian próbny.Na panfu oczywiście wchodziłam.I postanawiam zreaktywowac bloga.Zmieniłam tło na takią wstążka na raka piersi i dałam fajny button ;).Jeszcze czegoś fajnego szukam. ^^.Jest nowa misja.Znaczy było ich dużo ale teraz jest nowa z Carlem Carluso.Zaraz napisze tylko sprawde czy czasem maszyna czegoś nie rozdaje albo czy nie ma level bustera.ehh...maszyna nie działa niestety.Teraz ide do level busteru.Grrr on tez nie działa.-.-
Dobra nie mam czasu kończyc jutro będe mogła isc po mape to wam wszystko wytłumacze xD. No zedytuje ten post.To goodbye pandas ! ^^

Edit: Przyszłam po tą mape i dalej nie jest wyprostowana! Bookworm powiedział zebym przyszła jutro -.-
Ale przynajmniej wygrałam w be smarter xD
Kurczeee...zdjecie sie nie chce dodac. A mam takie fajne ;(
No nic Papps ;*

Edit2
----->Udało mi sie dodac mape tą z tego dnia.Zastanawiam się jak ona się ma wyprostowac skoro jest zgięta... xD

----> Juz się da dodac. xD

2 komentarze:

Komentarzyki mile widziane ;*