piątek, 20 listopada 2009

Prezenty!!

Hejka Panduchy
Maszyna rozdaje prezent! Mi sie nawet podoba tylko dośc mały.Doładnie są to Autum flower czy jakoś taak. To taka doniczka z kwiatkami. Tu macie zdjecie.

No ale przejdźmy dalej.Mapa jest wyprostowana.To świetna nowina. Ale jest też zła nowina mianowice profesor mówi że diamenty znajdują się w bardzo niebezpiecznym miejscu i jedna panda tam się kiedyś wybrała i już nie wróciła...Brr!Przerażające.
I tu jest szok! Klikając na zieloną strzałke żeby wiedziec co chce Bookworm...pisze on żeby zniszczyc mape!!! Ciekawe co bedzie dalej...

No i profesor daje nam mape żeby ja do lawy na wulkanie wyrzucic. No to ide ! xD
Idziemy na wulkan i klikamy w jego środek. i już,dym wylatuje mapa spalona.Nie wiem co teraz.Ja w każdym razie ide do bookworma.No i jestem.
Profesor mnie chwali ze mam dobre serce ^^.No ale co teraz? On juz nic wiecej nie mówi.
Może trzeba iśc do Carla.
No Carluso serca dobrego nie ma i w dotaku jest nie miły ! Mówi "Czyś ty postradała zmysły?!Mogliśmy byc najbogatsi na świecie!"
Ale mówi terz ze byc może dobrze zrobiłam i że jestem porządna xD
No ale teraz nie mam pojęcia co robic...Ehhhh,
No to kończe.Jak wiecie co robic to piszcie,please !
Goodbe!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarzyki mile widziane ;*